tiistai 1. toukokuuta 2012

Hauskaa vappua!

Hauskaa vappua kaikille! Työväen juhlan kunniaksi olen luonnollisesti töissä. Teen 9,5h päivän tuplapalkalla. 250€ päiväpalkka, ei huono! Vappumielellä koska olen, päätin, että tämän päivän liksa menee lyhentämättömänä lainanlyhennyksiin. Tähän väliin on kyllä pakko tunnustaa, että tämä seurantajakso on mennyt aivan keturalleen. Olen joutunut nostamaan pois kokonaisuudessaan tässä kuussa tapahtuneet lyhennykset. Olen siis toisinsanoen lyhentänyt tämän jakson aikana 0€.

Päätin muuttaa systeemiäni. Seurantajaksot on olleet kuun puolivälistä puoliväliin (palkasta palkkaan). Olen hetken jo käyttänyt iPhonessa Saver -sovellusta jonka avulla saan kuukausittaista koontia käyttämistäni kustannuksista, jonka vuoksi ajattelin nyt siirtyä siihen, että katson tilanteen kuukausittaisella tasolla. Jätän nyt siis raportoimatta huhtikuun viimeiset kaksi viikkoa, kun ei oikein muutenkaan ole juuri mitään raportoitavaa. :)

Mutta keskitytäänpäs oleelliseen; hauskaa vappua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Mikäli haluat nähdä vastaukseni vaivattomasti, voit ruksittaa ruudun ILMOITA, ja vastaukseni tulee sähköpostiisi. -Taina