keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Kirjoita minulle kirje!

Olen pohtinut paljon sitä mitä erinäisille kadonneille ja karanneille kuuluu, kuten aiemmin mainitsinkin. Toisaalta olen pohtinut omia ja muiden motiiveja blogata ja toisaalta lukea ja kommentoida tekstejä. Erityisesti mietityttää anonyymit, vakkari ja muut. Miksi luette blogeja? Miksi luet minun blogiani? Luetko kaikenlaisia blogeja aiheesta kuin aiheesta, vai luetko jonkun tietyn aihepiirin blogeja? Mikä on sinulle lukemassasi blogissa tärkeää? Millaisia asioita toivoisit blogimaailmalta ja teksteiltä?

Itse tietenkin toivon että moni lukee ja kommentoi! Itse olen lueskellut jo muutaman vuoden ajan muun muassa paljon sijoittamiseen liittyviä blogeja vaikka itse ostin ensimmäiset osakkeeni vasta tämän vuoden puolella. Miksi siis alunperin hakeuduin lukemaan niitä? Tämäkin on ehkä pohtimisen paikka.

Olisi mielenkiintoista saada vähän kokonaiskuvaa siitä millaisia ihmisiä täällä pyörii, ja toisaalta millaisia asioita ihmiset blogeilta toivoo ja odottaa. Tämä pyyntö ei nyt koske vain ja ainoastaan tätä blogia vaan bloggaamista ylipäänsä.

Toivoisin sinulta kirjoitusta tai kommenttia jossa pohtisit itseäsi lukijana ja/tai kirjoittajana. Lupaan koostaa niistä kaikista yhden yhteisen kirjoituksen huhtikuun alkuun. Tekstissä saattaa olla suoriakin lainauksia kirjoituksista, mutta mainitse tekstissä saako lainauksessa olla nimimerkki, vai toivotko anonymiteettiä.

Jos kirjoitat minulle sähköpostitse, voit tehdä sen osoitteeseen tarkanmarkantaina@gmail.com tai voit heittää sen vaikka kommentteihin otsikolla KIRJOITUSPYYNTÖ niin sitten en julkaise niitä sellaisenaan.

Kommentteja ja kirjoituksia tähän teemaan toivotaan 23.3 mennessä.

Miten on, innostuitko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Mikäli haluat nähdä vastaukseni vaivattomasti, voit ruksittaa ruudun ILMOITA, ja vastaukseni tulee sähköpostiisi. -Taina