lauantai 28. syyskuuta 2013

Mielikuvitusmatka tulevaisuuteen.

On vuosi 2018.

Olen onnellinen. Minulla on oma koti johon velkaa, muttei velkataakkaa. Tavaraakaan kotona ei ole taakaksi saakka. Kotini on lastattu tarpeellisilla ja käytännöllisillä tavaroilla. Harrastan paljon asioita ja olen terve. Käyn töissä ja työ on mielekästä ja haastavaa. Minulla on pieni yritys joka tuottaa  lisätuloa oman työn rinnalla. Yritykselle voin tehdä töitä silloin kun siltä tuntuu. 

Minulla on pankkitililläni aina rahaa. Euro taikka kaksi, mutta koskaan se ei ole miinuksella. Minulla on säästötilillä hätävara rahaa 5000€ jos auto hajoaa tai kissa sairastuu. Lomamatkailu ja kulttuurien haisteleminen on minulle mahdollista, koska osaan säästää. Minulla ei ole osamaksuja, kytkyjä tms. haaveilen sijoitusasunnosta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Mikäli haluat nähdä vastaukseni vaivattomasti, voit ruksittaa ruudun ILMOITA, ja vastaukseni tulee sähköpostiisi. -Taina