keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Herranjestas!!!

Olen pitänyt tarkkaa kirjaa kuluistani kuluneen muutaman viikon aikana. Toisin sanoen, olen koonnut kuitteja epänääräiseksi kasaksi rahapussiini ja sitten olen sopivin aikavälein näpyttänyt niitä exceliin. Nyt tein sen taas. Tässä kaaviossa ei ole mukana lainan lyhennyksiä lainkaan. Ainoastaan kaikki muut kustannukset. Herranjestas kun mä järkytyin. 



Arvatkaapa mikä se oli joka minua yllätti? No tuo muut kategoria. Minulla kului ko. aikana saman verran rahaa ruokakauppaan ja muut kategoriaan. Summa on 100€. Kauppakuiteissa oli karkkia, lounasta (eväät oli unohtuneet kotiin), ja limpparia. Täysin turhaa… Ainut järkevä oli kummipojan lahja 20€. Mutta silti!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Mikäli haluat nähdä vastaukseni vaivattomasti, voit ruksittaa ruudun ILMOITA, ja vastaukseni tulee sähköpostiisi. -Taina