maanantai 23. syyskuuta 2013

Tilastohämmennystä.

Olen katsellut ja ihmetellyt noita blogin kävijätilastoja jo aiemminkin. Olen jo pitkään tiennyt, että tämä on ollut blogin luetuin teksti ja siihen on hakeuduttu nimenomaisesti blogilistan avainsanojen kautta. Tuntuu surulliselta, että tekstiä on luettu yli kolmesataa kertaa. Surulliselta siksi, että vaikka onneksi teksti on ollut minulle ajankohtainen vuosi sitten, tulee klikkauksia sinne päivittäin. Se on muille arkipäivää. Siksipä pyhästi lupaan ja vannon, että jos joku pyytää minulta apua tällaisessa talouden keikautusprosessin suunnittelussa, vaikka täällä blogissa, minä autan. Olenhan opintovapaalla ja siispä minulla on aikaa.

Rakkaudella; Taina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Mikäli haluat nähdä vastaukseni vaivattomasti, voit ruksittaa ruudun ILMOITA, ja vastaukseni tulee sähköpostiisi. -Taina